یه خواهش
جدا از هم

عاشقانه

♥سلام،سلام♥

 

♥به وبلاگ من خیلی خوش اومدین♥

 

♥یه خواهش:♥

 

♥هرکی یه جمله ای که خیلی دوسش داره تو نظرات بنویسه،هفته بعد تو پست هام همشونومینویسم♥

 

♥ممنون♥



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت1:17---22 شهريور 1393
دلم می خواهد زمان را به عقب برگردانم

نه برای اینکه کسانی که رفتند را برگردانم

می خواهم نگذارم که بیایند!

که نبینم می روند !

آه از این سفرها

آه از رفتن و نیامدنها......


DUYĞU
ساعت16:53---14 شهريور 1393
هم آغوش …
در آغوشم بگیر …
آن چنان خسته ام
که حتی افقهای نگاهم نیز گم می شود
در این هوای دلگیر
مرا محکم بفشار …
برای زندگی تهی از هیجانم مرا محکم در آغوشت بفشار …
به من ببخش نوازش دستت را
با تصنیف دوستت دارم لبهای شیرینت
و مرا نوازش بده در این روزها
با یاد دلنشینت …
بگذار من نیز
تو را در اغوش گیرم …
تا دریابی چه قدر دوستت دارم…


DUYĞU
ساعت19:05---8 مرداد 1393
خيلي حرف است ...
وفادار دست هايي باشي ...
که يک بار هم لمسشان نکرده اي ...!!!

پاسخ:ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون


abbas
ساعت17:10---8 مرداد 1393
Ta yas ba mast parcham ta Khoda balast
پاسخ:بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله


hafez
ساعت18:23---5 مرداد 1393
bah bah che web khobe dare
پاسخ:مرسی داداشی


abbas
ساعت16:04---5 مرداد 1393
سلام اجی.وبه باحالی داری...
خوش حال میشم به من بسری!!!
بازم میام...
پاسخ:سلام مرسی چشم میام


تمام عیار
ساعت3:12---10 تير 1393
مرسی . به لینکدونی ما اضافه شدید . موفق باشید . یا حق
پاسخ:ممنون


تمام عيار
ساعت2:30---10 تير 1393
سلام وبلاگ مفيد و جالبي داري
به وبسايت من سر بزن و اگه خوشت اومد لينکم کن و بهم خبر بده تا لينکت کنم
مرسي
پاسخ:ممنون چشم


مریم
ساعت14:27---5 تير 1393
رفیق پیراهنم را بزن بالا ....
نترس اینها فقط جای خنجرن ....
من نفهمیدم چه شد...
تو مواظب خودت باش....
پاسخ: :(


amirrrrrrr
ساعت15:26---18 خرداد 1393

پاسخ:ممنون


Aʟıяεzα
ساعت14:13---10 خرداد 1393
خستگی را زندگی کرده ام

می خواهم کمی هم زندگی را خسته کنم !


salar
ساعت22:05---5 خرداد 1393
خوبه موفق باشی
پاسخ:ممنون داداش


salar
ساعت22:04---5 خرداد 1393
ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ…

ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ…

ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!
پاسخ::|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در جمعه 5 ارديبهشت 1388برچسب:پاتوق,عاشقانه,ساعت 11:23 توسط zahra|



      قالب ساز آنلاین      




کد جمع کردن گوشه های عکس



کد سایه دار کردن عکس

دانلود آهنگ جدید